cobaan

Tuesday, December 6, 2011

Kisah Lama...

Assalamuaalaikum... wbt...
Apa cerita hari ini... ni pasal kes semalam... dok belek-belek harta benda aku semalam... lama dah tak di usik... habis semua berdebu... dalam proses mengemas... so aku baca sedikit la apa yang aku tulis... bermula dengan nota-nota kuliah...

abis tu dengan nota-nota lagu ketika aku sayu dan mencari ilhamku...



ha... pasal nota lagu... dan jenis-jenis lagu yang aku suka... NEXT time aku cerita... buka tu je yang aku dok sibuk kemaskan... ada gak contengan pada cebisan-cebisan kecil... ada cartoon yang aku lukis... alien yang aku lukis...termasuklah segala matlamat dalam hidup aku... mana aku nak pergi... apa aku nak jadi... apa yang aku buat abis blaja... bnyak benda la aku tulis...
isu pasal matlamat hidup dan segala bagai tu... lain kali aku post k...

















so abis je baca benda-benda alah tu... sambung balik mengemas... skali aku terpandang dan terbaca... (apa benda?)... cerita kisah silam dah... (punya la panjang aku punya permulaan tadi kan... ni baru nak mula cerita pasal tajuk tadi... hahaha) cerpen pendek yang aku buat... (second edition punya... 1st edition xtau kat mana... entah ada ntah kan tidak... al-maklumlah yang 1st tu kat kampung... so xtau wujud lagi ke x...) cerpen pendek ni aku buat time dok kat Bangi... malam-malam bosan so aku mula menulis... melukis... buat origami dan macam-macam la...(time tu aku xda laptop lagi... layan manual la nampaknya... hahaha ) cerpen-cerpen yang aku tulis... smua berkaitan dengan hidup aku... tapi aku tukar la nama skit... bagi cantik dan coverline punya story... (kalau sebut pasal coverline paham-paham jelah... adalah love story kat situ...) bila aku baca balik... nak gelak pun ada... senyum sorang-sorang pun ada... hati berbunga-bunga pun ada... tapi tu kisah la... cerpen tu pun aku xhabis tulis... sebab... aku tertido... dengan harapan malam keesokan harinya aku akan menyambung semula... tapi... assignment pulak yang banyak... last2... cerpen aku jadi separuh jalan... nanti kalau ada masa aku post aku punya cerpen k... tapi bukan dalam masa terdekat la kot... (cerita pasal hati ada taman malu... tapi... next time k... sapa manusia malang tu... hahaha)
so kisah silam nak aku cerita bukan la pasal silam aku yang teramat... tapi more on cerita kisah semalam la... plus ada flashback cerita skit... hahaha... so cukuplah untuk kali ni... kang aku post lagi... noktah... :)

No comments: